25 Ocak 2012 Çarşamba

Hediyelerim Var!

Ne zamandır aklımda olan hediye çekilişini sonunda gerçekleştiriyorum.

Hediyemiz üç tane

1- Şal
2- Penti Marka mıknatıslı, kaplan figürlü, pratik çanta
3- Motifli, otantik bir patik

Hepsi bir kısmetliye gidecek inşallah!

Bir de Namaz elbisesi var ayrıca.

Ayrıntılar ve fotolar aşağıda...



1- ŞAL

Şal, başörtüsü hatta konsol örtüsü olarak bile kullanabileceğiniz, turuncu renkli cici bir şal!



2- ÇANTA





3- PATİK

36-39 arasına uygun! Koyu mor zemin üzerine, otantik bir model. Bilekten bağlamalı.




Şartlar çok basit. Klasik şeyler.

1- Blogumun izleyicisi olmanız
2- Blogunuzda çekilişi paylaşmanız
3- Buraya yorum bırakmanız.

29 Şubat 2012'de 22.00'da yorumları kapatıp 23.00 gibi kazananı açıklayacağım inşallah!


Bu kadar mı? DEĞİL! Bir de namaz elbisem var hediye etmek istediğim. Bir hevesle aldım ama sonra baktım ki hiç bana göre birşey değil. Çünkü ben çok şükür ki tesettürlü bir ortamda çalışıyorum, kıyafetim namaz kılmama engel olmuyor. Ama ne yazık ki herkes bu imkana sahip olamayabiliyor. Amacım bu elbisenin kullanılması!


Bu kıyafeti giydiğiniz anda namaza hazır ve nazır oluyorsunuz! Eşarp kıyafete dikili. Elastiki bir kumaştan dikilmiş, bonesiz, iğnesiz kullanımı rahat. 38-44 beden arasına gayet rahat olur. Fotoğraflarda görüdüğünüz gönüllü mankenim 44 beden.



Ben bunu evde 2 kez giydim, şimdi de bir güzel yıkadım, ütüledim. Amacım işine yarayacak birine ulaşması... Eğer çevrenizde bunu kullanabilecek biri varsa ve aracı olursanız çok sevinirim.

Bu elbiseyi isteyenler çekiliş yorumunun sonuna NAMAZ ELBİSESİNE TALİBİM diye not eklerlerse onları kendi arasında çekiliş yapacağım.

Önce normal çekilişi yapacağım. Hediye çıkan kimseyi eleyip geri kalan elbise isteyenler arasından elbise çekilişi yapacağım.

Çekilişi kendi uydurmasyonum bir kod ile yapacağım. ODG+ APK= Kazanan Numara. Bu kodun anlamını sonuçla beraber açıklayacağım.

Elbise çekilişini ise geleneksel yöntemlerle yapacağım :)


NOT:
* Kargo elbette ki bana ait.
* Yurt dışına gönderim yapılmaz.
* Akrabalar çekilişe katılamaz :) Sonra torpil yaptı felan derler :)

Nasip kime bakalım? Şimdiden heyecanlandım ben de :)


YORUMLAR

Çekilişe dahil olmayan yorumları buraya ekleyeceğim ki sayılarda bir yanlışlık olmasın. Lütfen tek yorum yazın ki sıralama bozulmasın.

pnr: tüh şartlar bana uymuyor :D namaz elbisesini daha önce bir mağazada görmüş ve pratikliği nedeniyle çok beğenmiştim. Alabilmek için cüzdana başvuracağız demek ki :))) ilk çekilişin sanırım.. bol katılımlı ve hayırlı olsun inşaAllah.. bebeğinide öp benim için hatta biraz da pnr usulü sıkıştırabilirsin :)) -

nnn: Evet şartlar uymuyor, birazcık kuzen oluyoruz :). İlk çekilişim, ben de blog alemini baya bir girmiş oldum böylece :)) . Sıkıştırırım tabii, memenuniyetle!


ŞERİFE: Tam katilacaktim, baktim yurt disina olmuyoo:( nasip kismet. Esarpi sevmistim

nnn: Ne yazık ki yurt dışına yollayamıyorum Şerife :(