27 Aralık 2011 Salı

Elimdeki Dergiler


Dört dergi var şu an salonumuzda aktif durumda olan... Oğlumun saldırısına uğrayan, arada dağınıklıkları sebebiyle benim cinlerimi tepeme çıkaran...

1- Birine abone oldum ve memnunum MORAL DÜNYASI. Aile, çocuk eğitimi, din ağırlıklı bir dergi.



2- CAFCAF ne yazık ki üç ayda bir çıkıyor… Onun için bir anda okuyup bitirmiyorum, zamana yayıyorum. Üç ay boyunca hep salonda masanın üzerinde duruyor. Malum 3 ay olunca sure, okuduğum şeyleri unutuyorum çoğu kez, bir daha okuyup bir daha gülüyorum bu süreçte.



3- EVİM dergileri çok dünyalık, çok fuzûli biliyorum ama o da benim hobim! Dinlenme zamanımda, stress atmak istediğimde ayrıntılı ayrıntılı inceliyorum. Ben bir kaç sayı aldım. Genelde arkadaşımdan ödünç alıyorum.



4- Şu meşhur ÂLÂ dergisini sonunda ben de gördüm! Ücretsiz 2 sayı yolluyorlardı internetten başvurdum, geldi. ( Ala dergisi hakkında olumlu ve olumsuz eleştirilerime ayrı bir yazıda değinmek istiyorum. )



Emzirme kitabım var bir de :) . Karnı doyan oğlum, keyif yapmayı çok seviyor uzuun uzuuun. Tabi o anlar bana zaman kaybı gibi geliyor. Okuduğum kitaplardan birin yazıları büyük puntolu olduğu için emzirirken rahat okuyorum. 280 sayfalık kitabı uzun bir emzirme süreci sonunda bitirmiş bulunuyorum :) . Tabi oğlum kitabı tutmaya çalışıyor, her sayfa çevirdiğim de dönüp bakıyor vb. O şartlar da zor da olsa bitti!

2 yorum:

yaren dedi ki...

ala dergisini bende çok merak ediyorum.. nasıl acaba.

nnn dedi ki...

bana çok hitap etmedi. ama kişiden kişiye değişir... moda ağırlıklı, başörtülü kadınlar tarafından çıkarılan bir dergi