12 Ocak 2018 Cuma

Şarkılarla Terapi (+18)


Yıllardır aklımda olan bir konuyu yazmaya başlamanın dayanılmaz hafifliğini ve heyecanını hissediyorum şu an. İnşallah şuan uykuda olan iki oğlum tamamlamama izin verirler yazıyı...

Başlıktan da anlaşılacağı gibi konu gayet net aslında. Özellikle kafam baya bir bozuk olduğunda, dünyaya ve tüm insanlara küstüğümde, kendimce neye rest çektiğimi bilmesem de birşeylere rest çektiğimde vb. kısacası terapiye ihtiyacım olduğunda şarkılar imdadıma koşar.

Bazı belirli şarkılarım vardır. Bir dönem bazılarına kafayı takarım, zaten yeni şarkıları pek bilmem, malum biz mazi olduk artık...

Neyse efendime söyleyim bu yazıyı neden daha önce yazmadığımın bir nedeni de şudur ki, kimseye olumsuz örnek olup, vebale girmek istemem. İnsanın kendisinin bir hata işlemesi başka, bunu ifşa edip normalleştirmesi başkadır. İşte bu hassasiyetim nedeniyle yıllardır yazmadım bu konuda. Öyle çok anormal şarkılar dinlemiyorum, yanlış anlaşılmasın. Ama yine de içinde bir kelime ifade geçebiliyor yer yer dini ve ahlaki tutumumuza ters olan... O nedenle bu yazı +18'dir benim gözümde. Herkesin "günaaa boynuna" ona göre, başta anlaşalım.

Yani belki de insanlar Kur'an okuyarak, dua ederek terapi oluyordur, onlar da güzel yöntemler. Bilmem anlatabildim mi?

Şimdi Terapi şöyle gerçekleşiyor:
1- Sözleri, müziği vb. seni deşarj edecek şarkıları belirliyorsun
2- Aynı şarkıyı 3-5-10 kez üst üste dinliyorsun
3- Son ses dinliyorsun
4- bağıra bağıra söylüyor ve dahi hoplayıp zıplıyorsun

Evet bu kadar basit.

Şimdi de şarkı önerilerimize geçelim. Dediğim gibi +18 kuralını unutmayalım, herkes kendi sorumluluğunu alsın ona göre.

ESKİLERDEN:
AYNA, Tüm şarkıları (özellikle MAHZEN, FESLEĞEN, DÜNYA, GİTTİĞİN YAĞMURLA GEL, ARTIK HER ŞEY BİTTİ, ANLATMALIYMIŞ MEĞER, EVREŞE YOLLARI)
Nazan Öncel, Dünyayı Kurtaran Adam
Sezen Aksu Ata Demirer, şanıma inanma
Özlem Tekin, Hep Tek başıma
Ata Demirer, Küçük Kurbağa
Mazhar Alanson, Hamak
3 Idiots, zoobi doobi

YENİLERDEN:

Ahmet Enes, Cennet
Emir Şamur; Saçma Sapan
Manuş Baba, Eteği Belinde
Eypio, günah benim suç benim
Gökçe, tuttu fırlattı kalbimi
Adamlar, koca yaşlı şişko dünya

İşte böyle gidiyor liste... Bu arada belirteyim ki, çoğunun klibini bilmem. Sadece dinlerim, +18 için tekrar belirteyim dedim :)
Arada eklerim buraya belki aklıma geldikçe

NOT: Bu terapinin ilimle, bilimle hiç alakası yoktur. Tamamen kendi uydurmasyonumdur. Yine de evde tek başınıza deneyebilirsiniz. Zaten öyle olunca daha bir etkisi artar. Denenmiştir.

Hiç yorum yok: