8 Ocak 2018 Pazartesi

2017'ye bakış atmak

yeni yıl benim için pek anlam ifade etmiyor, hatta hiç anlam ifade etmiyor

Benim için yeni yıl, eylülde başlar, eğitim öğretimin başlamasıyla... Bu yıllardır böyle... Kendime yeni kararlar alırım, hedefler koyarım falan..

Galiba iki senedir izinde olmam hasebiyle ilk defa bu değişti. 7 yaşımdan beri olagelen bu EYLÜL muhabbeti olmadı. Ondan mıdır nedendir bilmem, ben de 2017 nin muhasebesini yapar oldum...

Neyse efendim sadede gelirsek, 2017 de evdeydim, Ceylan'ın kitabı gibi EVDEYİM OTURUYORUM du durum... Bu arada hep bir yazmalar, çizmeler, mail yollamalar, cevap beklemeler falan.... Ne yazık ki hala elimde tutabildiğim basılı bir kitabım yok ama çok yaklaştım hissediyorum! 2018 bekle beni geliyoruuumm! Ay hadi inşallah :)

Sanki çok bir ürün varmış gibi elde, bir de editörlüğe başladım. NE İŞ OLSA YAPARIM hesabı... Çizerlerle, tasarımcılarla muhatap olmak da ayrı bir alana girmemi sağladı... Zor işler bu işler, sevmezsen yapamazsın...

Dediğim gibi ortada henüz elle tutulur birşey yok, ama iki mail hesabım da baştan sona, YAYINCI, EDİTÖR, TASARIMCI, ÇİZER mailleri ile dolu...

Çok şükür diyelim... Gayret bizden, başarı Allah'tan diyelim

Hiç yorum yok: